Mijn pagina

Op deze website heeft u een persoonlijke pagina in een beveiligde omgeving. Deze heet: Mijn pagina. Hier kunt u uw woninginformatie en betalingen bekijken. U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen en eventueel uw huur betalen via IDEAL. De eerste keer dat u uw persoonlijke pagina bezoekt moet u uw account activeren en uw persoonlijke gegevens controleren. Daarna kunt u via mobiel, tablet of pc uw bewonerszaken regelen op het tijdstip dat het u uitkomt. Snel, handig en eenvoudig!

Veel gevraagd over Mijn pagina

Wat zijn de voordelen van ‘Mijn pagina’?

Regel snel, gemakkelijk en veilig zelf uw huurderszaken op een moment dat het u uitkomt:

  • Gegevens van uw woning en betalingen bekijken;
  • De huur veilig betalen via IDEAL;
  • Persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen;
  • Direct een afspraak inplannen voor een reparatie.

Ik krijg de foutmelding “uw e-mailadres is niet geldig”. Wat kan ik doen?

Controleer of u geen typefout heeft gemaakt.

U kunt niet inloggen met een e-mailadres dat eindigt op @yahoo.co.uk. Dit komt omdat er tweemaal een punt staat in het mailadres rechts van het apenstaartje (@). Heeft u een ander e-mailadres? Probeer met dit e-mailadres in te loggen.

Indien bovenstaande niet werkt, neem dan contact op met ’thuis (040) 24 99 999

Wat is het verschil tussen ‘Mijn Pagina’ en Postex?

Op 'Mijn pagina' kunt u persoonlijke gegevens bekijken en persoonlijke zaken regelen.

Via Postex kunt u:

  • uw post digitaal bekijken en downloaden;
  • aangegeven hoe u uw post wilt ontvangen. U ontvangt een verificatie-mail ter bevestiging die u moet accepteren;
  • uw e-mailadres doorgeven of aanpassen;
  • direct uw huur betalen via iDEAL.

In de toekomst is het ook mogelijk om in 'Mijn pagina' uw post in te zien.

Kan ik op 'Mijn pagina' inloggen met mijn inloggegevens van Wooniezie?

Nee dat kan niet. Voor 'Mijn pagina' heeft u een andere account nodig dan voor Wooniezie. Dit zijn twee verschillende omgevingen. U heeft dus andere inloggegevens nodig voor 'Mijn pagina'. 

Ik heb nog geen activatiecode ontvangen. Hoe kom ik daaraan?

Bent u huurder bij ’thuis? Dan kunt u een Activatiecode aanvragen via de groene knop 'Activatiecode aanvragen voor huurders' onder Contact. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele dagen duurt voordat u de activatiecode in de brievenbus vindt.

Hoe activeer ik 'Mijn pagina'?

Hieronder leggen we het stapsgewijs uit:

  • Stap 1
    Ga naar ‘Uw pagina activeren’.

  • Stap 2
    U bent nu op het inlogscherm van uw persoonlijke pagina.
    Vul uw e-mailadres en uw activatiecode in.
    Activatiecode: xxxxxxxxx
    Klik op 'Activeren'.

  • Stap 3
    U bent nu aangemeld. Via uw e-mailadres ontvangt u een e-mail met als onderwerp ‘Uw account activeren’. Hierin staat een link om uw account definitief te activeren. Druk op de link ‘Activeer mijn account’.

  • Stap 4
    In het volgende scherm vult u uw postcode en huisnummer in.
    Maak uw wachtwoord aan. Uw wachtwoord heeft minimaal 8 tekens, waaronder 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer.
    Klik op ‘Activeren’.
    Uw persoonlijke pagina is geactiveerd! U ziet daarvan een bevestiging in beeld.
    Vergeet niet uw persoonlijke gegevens te controleren.

Kijk voor meer uitleg naar het onderstaande filmpje:

Ik ben mijn activatiecode kwijt, wat moet ik doen?

U kunt deze eenvoudig aanvragen via de groene knop ‘Activatiecode aanvragen voor huurders’ onder Contact. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele dagen duurt voordat u deze in de brievenbus vindt.

Ik ben mijn wachtwoord voor ‘Mijn pagina’ kwijt. Wat kan ik doen?

Ga naar ‘Mijn pagina’ en klik op 'Wachtwoord vergeten'. U kunt hier uw e-mailadres invullen en u krijgt een e-mail met verdere instructies.

Ik heb ingelogd op "Mijn pagina". Hoe log ik uit?

Wanneer u op het menu van ‘Mijn pagina’ gaat staan, ziet u helemaal onderaan ‘Uitloggen’ staan. Daar kunt u op klikken en dan bent u uitgelogd.

Ik heb een bewindvoerder, kan ik gebruik maken van ‘Mijn Pagina’?

Nee, u kunt geen gebruik maken van ‘Mijn Pagina’ wanneer u onder bewind staat.

De meeste functies op onze nieuwe website zijn voor u gewoon toegankelijk. Een reparatieverzoek indienen kan via uw postcode en het contactformulier invullen kan zonder inlog.

 

Ik krijg de volgende foutmelding: "Let op! Helaas, er is een fout opgetreden bij het verwerken van het verzoek". Wat kan ik doen?

U kunt het volgende proberen:

  • Open ‘mijn pagina’ in een browser zoals Google Chrome, Edge, Safari of Firefox. In Internet Explorer werkt ‘mijn pagina’ niet goed.
  • Verwijder uw Cookies en open de pagina opnieuw. U kunt het dan nog een keer proberen, meestal is het probleem opgelost.
  • Controleer of er geen spaties voor of in uw gebruikersnaam of wachtwoord staat.
  • Als u inlogt met uw postcode en huisnummer geef dan ook uw toevoeging van het huisnummer op.

Indien bovenstaande niet werkt, neem dan contact op met ’thuis (040) 24 99 999.