Sleutels en sloten

Veel gevraagd over Sleutels en sloten

Iemand anders heeft een sleutel van mijn woning. Deze krijg ik niet terug. Kunnen jullie mijn cilinder vervangen?

U kunt de cilinder laten vervangen door de slotenmaker:

  • Omniveste, telefoonnummer (040) 202 42 26
  • Mastermate-Eurokey, telefoonnummer (040) 290 26 00

U kunt de cilinder ook zelf vervangen. Deze zijn te koop bij de bouwmarkt. Op YouTube staan filmpjes met uitleg over hoe u een cilinder vervangt.
Houd er wel rekening mee dat u de oude cilinder met sleutels bij verhuizing weer bij ons inlevert.

Wie bel ik als er een storing is aan de schuifdeur of elektrische deurdranger van een gebouw?

Een storing aan de schuifdeur of elektrische deurdranger meldt u via de pagina Reparatieverzoek op deze website. Klik op de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'. U mag ons ook bellen op (040) 24 99 999.

Mijn sleutel is afgebroken in het slot. Wat kan ik doen?

Als uw sleutel is afgebroken in het slot kunt u het bellen met:

  • Mastermate-Eurokey, telefoonnummer (040) 290 26 00
  • Omniveste, telefoonnummer (040) 202 42 26

De kosten zijn altijd voor uzelf. 
Gaat het om de sleutel van de algemene toegangsdeur? Bel ons dan op (040) 24 99 999.

Kan ik een extra sleutel voor mijn woning bijbestellen?

U kunt een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist bij u in de buurt. Lukt dit niet neem dan contact op met ’thuis op telefoonnummer (040) 24 99 999.

Het kan zijn dat het om een sleutel met een certificaat gaat. U kunt dan niet zelf een extra sleutel laten bijmaken. De kosten voor een sleutel met certificaat zijn € 25,00 per stuk.

Voor het bestellen van een sleutel vragen wij u een foto van beide kanten van de sleutel te maken en op te sturen naar wonen@mijn-thuis.nl of via whatsapp naar (06) 31 789 007.

We sturen u een postex link voor de betaling van de sleutel(s). Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling in gang gezet. Als de sleutels geleverd zijn, dan nemen we telefonisch contact met u op en kunt u de sleutel(s) op ons kantoor ophalen. Vergeet dan niet uw identiteitsbewijs mee te nemen.

Ik ben mijn sleutel kwijt, ik kan mijn woning niet in. Wat kan ik doen?

Heeft u geen reservesleutels meer en kunt u niet in uw woning komen? Wij hebben geen reservesleutels van onze woningen. U bent vrij om zelf te bepalen wie u inschakelt voor het openen van uw deur. Bedrijven waar ’thuis mee samenwerkt zijn:

  • Omniveste, telefoonnummer (040) 202 42 26
  • Mastermate-Eurokey, telefoonnummer (040) 290 26 00

De kosten hiervoor zijn voor u.

Er ontbreken sleutels van de raamboompjes. Wat kan ik doen?

De sleuteltjes van de raamboompjes in uw woning zijn niet altijd hetzelfde. Wij kunnen deze niet bijbestellen. Als u geen sleuteltjes meer heeft adviseren wij u bij uw buren het sleuteltje te vragen. Dan kunt u testen of deze past. Als de sleutel past kunt u deze bij een sleutelmaker bij laten maken. Als de sleutel niet past moet u zelf het slotje vervangen en zijn de kosten voor uw rekening.