Uw huurderszaken digitaal, dat kan!

Wij zoeken steeds naar mogelijkheden om onze dienstverlening voor u te verbeteren. Maar ook om milieubewuster te werken.

We bieden u de mogelijkheid om uw post per e-mail te ontvangen

Dit gaan we niet direct doen voor alle post. Op dit moment versturen we brieven over huurbetalingen en afrekeningen al digitaal. In de loop van 2020 breiden we het aantal brieven uit. U kiest zelf hoe u uw post wilt ontvangen. U ontvangt uw post altijd op papier tenzij u aangeeft de post graag via e-mail te ontvangen. Kiest u ervoor om uw post op papier te blijven ontvangen? Houdt u er rekening mee dat de brief anders is dan u van ’thuis gewend bent. Op www.mijn-thuis.nl/post/ ziet u een voorbeeld van hoe een brief eruitziet. Hier kunt u uw voorkeur voor het ontvangen van post wijzigingen. Ook geven wij hier antwoord op de veelgestelde vragen.

Heeft u geen automatische incasso en ontvangt u maandelijks van ons een huurnota per post of pre e-mail? U kunt de huur eenvoudig betalen met iDEAL. Volg hiervoor de instructies in de huurnota brief of e-mail.

 

Heeft u uw persoonlijke pagina op onze website al geactiveerd?

Thuis uw huurzaken regelen op een moment dat het u uitkomt? Dat kan eenvoudig via deze website. Als huurder heeft u hier een persoonlijke beveiligde pagina. Hier kunt u uw gegevens bekijken en persoonlijke zaken regelen. De eerst keer dat u uw persoonlijke pagina bezoekt, moet u uw pagina activeren en uw gegevens controleren. In een persoonlijke brief of e-mail heeft u een activatiecode ontvangen. Heeft u geen activatiecode? Vraag deze dan eenvoudig aan via de groene knop 'Activatiecode aanvragen voor huurders'.

Wij zien deze ontwikkelingen vooral als extra service. Heeft u liever persoonlijk contact? Dat kan!