U bent ontevreden

Heeft u een klacht over uw woning, over uw leefomgeving, uw buren, of over ’thuis? Laat het ons dan weten. Want als we weten waarover u ontevreden bent, kunnen we er ook wat aan doen.

Heeft u schade of een reparatie aan uw woning? Dien dan direct een reparatieverzoek in.

Heeft u een klacht over uw buren of uw directe leefomgeving? Vul dan een overlastmelding in.

Bent u het niet eens met de manier waarop wij ons beleid hebben toegepast, of met een beslissing die door ons is genomen? Of heeft u een klacht over het handelen en het gedrag van een medewerker?
Een goed gesprek lost vaak al veel op. Bel ons even (040) 24 99 999.

Bent u na het gesprek nog niet tevreden? Dan kunt u uw ontevredenheid melden bij ’thuis. Ook als u niet bij ons ons huurt.

In het schema 'Uw ontevredenheid melden bij ’thuis' leggen we uit welke stappen u kunt nemen om uw ontevredenheid bij ons kenbaar te maken.