Onderzoek huurderstevredenheid (KWH)

’thuis is in het bezit van het KWH Huurlabel. Dit is een landelijk keurmerk dat staat voor een hoog niveau van dienstverlening van woningcorporaties. Met het label meten én verbeteren we onze dienstverlening. 

KWH onderzoekt hoe tevreden u over ons bent. Fijn als u daaraan meewerkt
Een corporatie krijgt het keurmerk niet zomaar. Het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) onderzoekt verschillende onderdelen van onze dienstverlening. Hoe scoort ’thuis op klantvriendelijkheid? Hoe verloopt de klachtenafhandeling en hoe verloopt een reparatieverzoek? ’thuis heeft gekozen voor maandelijkse metingen. Nieuwe huurders, huurders die een reparatieverzoek hebben gemeld én willekeurige huurders ontvangen een vragenlijst of telefoontje.  

Het kan dus zijn dat KWH contact met u opneemt. Wij vinden het fijn als u even de tijd neemt om te laten weten hoe u onze dienstverlening ervaart. Dit zodat wij onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. 

Deze metingen leveren cijfers op. Pas als op alle onderdelen het gemiddelde cijfer een 7.0 is, wordt het keurmerk gegeven.

Veel gevraagd over Onderzoek huurderstevredenheid (KWH)

Wat is het KWH resultaat van ’thuis?

Resultaat ’thuis 2018                                                                      

  • Hoe ervaart men het contact met 'thuis?
    7,6
  • Hoe ervaart men de dienstverlening bij het zoeken van een woning van ’thuis? 
    7,9
  • Hoe ervaart men de dienstverlening bij het betrekken van een woning van ’thuis?
    7,8
  • Hoe ervaart men de dienstverlening bij het opzeggen van de huur en het verlaten van de woning
    7,9
  • Hoe ervaart men de dienstverlening bij een reparatieverzoek?
    8,1
  • Hoe ervaart men de dienstverlening bij onderhoud aan de woning?
    8,3
  • Totaal: 8,0 

Extra onderzoek 

  • Hoe ervaart men de dienstverlening bij het kopen van een woning bij ’thuis?
    8,0