Mijn handzender werkt niet of ben ik verloren. Wat moet ik doen?

Als uw handzender niet meer werkt, moet u eerst zelf de batterij vervangen van de handzender

Als u de batterij heeft vervangen en het probleem met de handzender is nog niet opgelost, neem dan contact op met 'thuis op (040) 24 99 999. Wij vragen de betreffende buurtbeheerder om met u een afspraak te maken om te controleren of de zender versleten is of mogelijk door niet goed gebruik kapot is gegaan.

  • Als de handzender versleten is door normaal gebruik, dan zijn de kosten voor 'thuis.
  • Als de oorzaak bij u als huurder ligt of u bent uw handzender verloren dan zijn de kosten voor u. U kunt tegen betaling een nieuwe handzender ontvangen. Een medewerker van ’thuis neemt contact met u op over de kosten van de handzender. U kunt dit bedrag pinnen bij ons op kantoor of wij kunnen u een betaallink via e-mail sturen. Als het bedrag van de zender betaald is en de handzender is binnen dan komt onze buurtbeheerder bij u langs om de handzender te programmeren en aan u te overhandigen.

Bent u koper van een appartement in een VvE complex? Dan moet u rechtstreeks contact opnemen met de VvE.