Algemeen
Heb je een ander rekeningnummer voor het (zelf) betalen van de huur? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Je regelt dit met de groene knop Betaalwijze of rekeningnummer aanpassen. Je moet hiervoor inloggen op Mijn pagina.
Als je een automatische incasso bij ons hebt, dan sturen wij jou een machtigingsformulier via ValidSign (is via e-mail naar het door jou opgegeven e-mailadres) met daarop het nieuwe bankrekeningnummer. Via ValidSign kun je dan met één druk op de knop jouw handtekening plaatsen en het formulier naar ons verzenden. Als wij het machtigingsformulier terug hebben ontvangen, passen wij jouw bankrekeningnummer aan in ons systeem. Je krijgt hiervan een bevestiging per e-mail. In deze bevestiging staat vanaf wanneer wij gaan incasseren van jouw nieuwe rekeningnummer.
Als je dit machtigingsformulier liever per post ontvangt, omdat je niet digitaal bent, bel ons dan op telefoonnummer (040) 24 99 999. Wij sturen je dan het machtigingsformulier per post samen met een antwoordenvelop. Je ondertekent dit formulier en stuurt het in de antwoordenvelop terug naar ons. Zodra wij dit formulier hebben ontvangen, passen wij jouw bankrekeningnummer aan in ons systeem. Je krijgt hiervan een bevestiging per e-mail. In deze bevestiging staat vanaf wanneer wij gaan incasseren van jouw nieuwe rekeningnummer.