Reparatieverzoek

Is er een reparatie nodig in uw woning?
Controleert u dan eerst in het 'Onderhouds ABC' wie er verantwoordelijk is voor de reparatie: uzelf of Woonstichting ’thuis. Als u zelf verantwoordelijk bent voor het onderhoud, dan kunt u bij 'Onderhoudstips' uitleg of filmpjes vinden die u helpen bij het zelf uitvoeren van reparaties.

Reparatieverzoek online melden
Is ’thuis verantwoordelijk voor de reparatie? Meld dan uw reparatieverzoek heel gemakkelijk via de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'. In de meeste gevallen kunt u zelf meteen een afspraak inplannen voor reparatie. 

Reparatieverzoek telefonisch melden
U kunt ook bellen om een reparatieverzoek te melden. Bel ons, ook bij spoed buiten kantooruren, op het algemene telefoonnummer van 'thuis: (040) 24 99 999.

In onderstaand filmpje leggen we uit hoe u online een reparatieverzoek indient:

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Ik heb een reparatieverzoek ingediend. Wanneer komen jullie langs?

Algemeen

Heeft u via onze website een reparatieverzoek ingediend en heeft u niets af kunnen spreken?
Bel ons dan op het algemene telefoonnummer van 'thuis: (040) 24 99 999.

Ik heb een lekkage in of aan mijn woning. Wat moet ik doen?

Algemeen

Als u een lekkage heeft, meldt dan uw reparatieverzoek via de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'. U kunt dan zelf meteen een afspraak inplannen voor reparatie. In sommige gevallen vragen wij u eerst contact op te nemen met ’thuis of met een leverancier.

U kunt ook bellen om een reparatieverzoek te melden
Bel ons, ook bij spoed buiten kantooruren, op het algemene telefoonnummer van 'thuis: (040) 24 99 999.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Algemeen

Heeft u een storing of schade die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek, een verstopte hoofdriolering, een ernstige dak-lekkage of een liftstoring? Bel dan (040) 24 99 999. U wordt doorgeschakeld naar onze storingsdienst. Zij overleggen met u wat er gaat gebeuren.

Ik woon in een woongebouw met huurders en kopers. Aan wie geef ik mijn reparatieverzoek door?

Algemeen

Als u huurder bent, kunt u met vragen en reparatieverzoeken gewoon bij ons terecht. Als het nodig is nemen wij contact op met de beheerder van de Vereniging van Eigenaren. Een reparatieverzoek meldt u heel gemakkelijk via de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'. U mag ons ook bellen op (040) 24 99 999.

Als u koper bent, dan is het vriendelijke verzoek om rechstreeks contact op te nemen met de beheerder van de Vereniging van Eigenaren. 

Ik heb schade veroorzaakt aan mijn woning. Wat nu?

Algemeen

Heeft u zelf schade veroorzaakt aan uw woning? Bel ons dan op (040) 24 99 999. U mag dit ook melden via de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'.