Reparatieverzoek

Is er een reparatie nodig in uw woning? Controleert u dan eerst in het 'Onderhouds ABC' wie er verantwoordelijk is voor de reparatie: uzelf of Woonstichting ’thuis. Als u zelf verantwoordelijk bent voor het onderhoud, dan kunt u bij 'Onderhoudstips' informatie vinden. Hier vindt u uitleg of filmpjes die u helpen bij het zelf uitvoeren van reparaties.

Vanwege het coronavirus geldt voor reparatieverzoeken het volgende:

Wij volgen het advies van het RIVM voor de provincie Noord Brabant om medewerkers zo veel mogelijk thuis te laten werken. Dat betekent dat alle medewerkers, ook degenen zónder griep- of verkoudheidsverschijnselen, zo veel mogelijk vanuit huis werken. Door dit thuiswerken en een lagere personeelsbezetting, kan onze dienstverlening soms iets langer duren dan u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om onze dienstverlening zo goed mogelijk door te laten gaan.

Heeft u een reparatieverzoek dat géén spoed heeft? Graag wachten met het doorgeven van dit verzoek. Wij nemen deze tijdelijk niet aan. Voor dringende zaken neemt u contact op met de afdeling reparatieverzoeken via reparatieverzoeken@mijn-thuis.nl of (040) 24 99 999.

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Ik heb een reparatieverzoek ingediend. Wanneer komen jullie langs?

Heeft u via onze website een reparatieverzoek ingediend en heeft u niets af kunnen spreken? Dan nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op om een afspraak te maken.

Indien het spoed is kunt u rechtstreeks contact opnemen met de afdeling reparatieverzoeken (040) 24 99 999.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Heeft u een storing of schade die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek, een verstopte hoofdriolering, een ernstige dak-lekkage of een liftstoring? Bel dan (040) 24 99 999. U wordt doorgeschakeld naar onze storingsdienst. Zij overleggen met u wat er gaat gebeuren.