Post
’thuis zoekt altijd naar mogelijkheden om de service voor jou te verbeteren en tegelijkertijd milieubewuster te werken. Dat doen we ook met de post die we sturen. Jij kiest zelf of je jouw post per e-mail of per brief wilt ontvangen. Op deze pagina leggen we uit hoe je dat doet.
Je post bekijken
Klik op het onderstaande invulveld en vul jouw persoonlijke code in om je post te bekijken. Deze code heb je bij jouw brief ontvangen. Via deze link kom je terecht op de website van Postex, het bedrijf dat onze post verstuurt.
Nadat je de code hebt ingevuld, heb je een aantal mogelijkheden:
- je post digitaal bekijken en downloaden;
- aangegeven hoe je jouw post wil ontvangen. Je ontvangt een verificatie-mail ter bevestiging die je moet accepteren;
- je e-mailadres doorgeven of wijzigen;
- direct je huur of rekening betalen via iDEAL.
Hoe je jouw post ontvangt, pas je gemakkelijk aan
Wil je de post anders ontvangen dan hoe je de post nu ontvangt (per post of per e-mail) klik dan op de knop 'Voorkeur post wijzigen'. Daar moet je inloggen op jouw persoonlijke pagina.
Hoe herken je een e-mail van ’thuis?
De post die je per e-mail ontvangt van ’thuis heeft altijd 'Nieuwe post van Woonstichting ’thuis' als onderwerp. De afzender is altijd ’Woonstichting ’thuis'.
Let op! Niet alle post versturen we per e-mail. Dat is technisch niet mogelijk. Het kan dus dat je ook nog post op papier ontvangt.
Vragen?
Bekijk hier de veelgestelde vragen.
Heb je nog vragen of twijfel je aan de echtheid van de poststukken? Neem dan contact op met ons.
Let op: Postex vraagt nooit naar inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze nooit aan anderen!