Post

’thuis zoekt altijd naar mogelijkheden om de service voor u te verbeteren en tegelijkertijd milieubewuster te werken. Dat doen we ook met de post die we sturen. U kiest zelf of u uw post per e-mail of per brief wilt ontvangen. 

Uw post bekijken

Klik op het invulveld en vul uw persoonlijke code in om uw post te bekijken. Deze code heeft u bij uw brief ontvangen.
Via deze link komt u terecht op de website van Postex, het bedrijf dat onze post verstuurt.  

Nadat u de code hebt ingevuld, heeft u een aantal mogelijkheden: 

  • uw post digitaal bekijken en downloaden;
  • aangegeven hoe u uw post wilt ontvangen. U ontvangt een verificatie-mail ter bevestiging, die u moet accepteren;
  • uw e-mailadres doorgeven of wijzigen;
  • direct uw huur of rekening betalen via iDEAL.

U kiest zelf hoe u uw post wilt ontvangen

Dat is altijd op papier tenzij u aangeeft de post graag via e-mail te ontvangen. Wilt u de post op papier ontvangen? Dan hoeft u niets te doen. 

Hoe herkent u een brief van ’thuis

De brief en het voorblad hebben altijd dezelfde kenmerken. Bekijk onderstaande voorbeeld.

Hoe herkent u een e-mail van ’thuis?

De e-mail die u ontvangt als u post van ’thuis krijgt heeft altijd 'Nieuwe post van Woonstichting ’thuis' als onderwerp. De afzender is altijd ’Woonstichting ’thuis'. In onderstaand voorbeeld ziet u hoe deze e-mail eruitziet.

Let op! Nog niet alle post wordt op deze manier verzonden. Dit wordt stapsgewijs ingevoerd. Hierdoor is het mogelijk dat u nog post op papier ontvangt ondanks dat u een voorkeur voor digitaal heeft doorgegeven.

Vragen?

Bekijk hier de veelgestelde vragen.
Heeft u nog vragen of twijfelt u aan de echtheid van de poststukken? Neem dan contact op met ons.

Let op: Postex vraagt nooit naar inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze nooit aan anderen!