Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn rekening?
Algemeen
Soms is dat mogelijk. U kunt ons bellen op (040) 24 99 999 en vragen naar de afdeling Huurincasso.
Lukt het u niet om de huur op tijd te betalen? U kunt dan een betalingsregeling aanvragen. Dit kan als u ingelogd bent op Mijn pagina. Klik op de groene knop Betalingsregeling aanvragen. We beoordelen daarna uw aanvraag.
U kunt ons ook bellen. Een medewerker van de afdeling Huurincasso bespreekt dan met u of we een betalingsregeling kunnen afspreken en onder welke voorwaarden. Wij kijken daarbij altijd naar uw persoonlijke en financiële situatie.
Soms is dat mogelijk. U kunt ons bellen op (040) 24 99 999 en vragen naar de afdeling Huurincasso.
Soms is dat mogelijk. Wilt u weten of u een betalingsregeling kunt krijgen? Belt u ons dan op (040) 24 99 999.
Dat hangt af van uw persoonlijke en financiële situatie. Wilt u weten of u een betalingsregeling kunt afspreken? U kunt bellen met de afdeling Huurincasso op (040) 24 99 999. Ook kunt u binnenlopen bij onze woonwinkel en vragen naar een medewerker van de afdeling huurincasso.
Bel ons op (040) 24 99 999. Dan bespreken we met u de mogelijkheden.
Vaak is dit mogelijk. Belt u de afdeling Huurincasso op (040) 24 99 999 om te vragen naar de mogelijkheden.
Nee, voor het aanvragen van een betalingsregeling moet u telefonisch contact opnemen met de deurwaarder of onze afdeling Huurincasso via (040) 24 99 999. De contactgegevens van de deurwaarder staan in de brief die u heeft ontvangen.
Ja, voor het aanvragen van een betalingsregeling moet u telefonisch contact opnemen met onze afdeling Huurincasso via (040) 24 99 999. Een betalingsregeling aanvragen via het klantportaal kan pas als de huur niet betaald is op de afgesproken datum.