Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn rekening?
Algemeen
Soms is dat mogelijk. Je kunt ons bellen op (040) 24 99 999 en vragen naar de afdeling Huurincasso.
Lukt het je niet om de huur op tijd te betalen? Je kunt dan een betalingsregeling aanvragen. Log hiervoor in op Mijn pagina. Klik op de groene knop Betalingsregeling aanvragen. We beoordelen daarna je aanvraag.
Je kunt ons ook bellen. Een medewerker van de afdeling Huurincasso bespreekt dan met jou of we een betalingsregeling kunnen afspreken en onder welke voorwaarden. Wij kijken daarbij altijd naar jouw persoonlijke en financiële situatie.
Soms is dat mogelijk. Je kunt ons bellen op (040) 24 99 999 en vragen naar de afdeling Huurincasso.
Soms is dat mogelijk. Wil je weten of je een betalingsregeling kunt krijgen? Belt ons dan op (040) 24 99 999.
Dat hangt af van jouw persoonlijke en financiële situatie. Wil je weten of je een betalingsregeling kunt afspreken? Je kunt bellen met de afdeling Huurincasso op (040) 24 99 999. Ook kun je binnenlopen bij onze woonwinkel en vragen naar een medewerker van de afdeling huurincasso.
Bel ons op (040) 24 99 999. Dan bespreken we met jou de mogelijkheden.
Vaak is dit mogelijk. Bel de afdeling Huurincasso op (040) 24 99 999 om te vragen naar de mogelijkheden.
Nee, voor het aanvragen van een betalingsregeling moet je telefonisch contact opnemen met de deurwaarder of onze afdeling Huurincasso via (040) 24 99 999. De contactgegevens van de deurwaarder staan in de brief die je hebt ontvangen.
Ja, voor het aanvragen van een betalingsregeling moet je telefonisch contact opnemen met onze afdeling Huurincasso via (040) 24 99 999. Een betalingsregeling aanvragen via het klantportaal kan pas als de huur niet betaald is op de afgesproken datum.