Achterpad

Veel gevraagd over Achterpad

De buitenlamp in het achterpad werkt niet meer, wat moet ik doen?

Dan kunt u dit melden bij onze onderhoudsservicelijn door te klikken op de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'.

Voordat u contact opneemt of een melding maakt, zorg er dan voor dat u weet bij welk huisnummer de kapotte lamp hangt.

Als u zelf de armatuur opgehangen heeft moet u de armatuur en/of lamp ook zelf vervangen.

Ik ben de enige die het achterpad bijhoudt. Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn buren dit ook doen?

De afspraak is dat mensen hun eigen achterpaden onderhouden. Als uw buren dit niet doen, neem dan eerst contact op met uw buren om tot een afspraak te komen.

Mocht u in overleg met de buren er niet uitkomen dan kan de buurtbeheerder hierin bemiddelen. U kunt de buurtbeheerder aanspreken als die in uw buurt aanwezig is. Ook kunt u ons bellen op (040) 24 99 999.

Wie is er verantwoordelijk voor het onderhoud aan mijn achterpad en zijpad?

De huurder is verantwoordelijk voor het onderhoud aan het achterpad/zijpad. Dat betekent dat u:

  • het achterpad of zijpad moet vrijhouden van vuil(nis);
  • regelmatig onkruid moet verwijderen tussen de tegels;
  • het achterpad of zijpad moet schoonhouden/vegen

Het repareren of vervangen van de bestrating van het achterpad of zijpad is de verantwoordelijkheid van ’thuis. Wilt u hiervoor een verzoek indienen? Meld dit dan bij onze onderhoudsservicelijn door te klikken op de groene knop 'Reparatieverzoek indienen' of ons te bellen op (040) 24 99 999.