Mijn pagina

Op deze website heb je een persoonlijke pagina in een beveiligde omgeving. Deze heet 'Mijn pagina'. Hier kun je jouw woninginformatie en betalingen bekijken. Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen en eventueel je huur betalen via IDEAL. De eerste keer dat je jouw persoonlijke pagina bezoekt, moet je eerst je account activeren en je persoonlijke gegevens controleren. Daarna kun je via mobiel, tablet of pc je bewonerszaken regelen op het tijdstip dat het jou uitkomt. Snel, handig en eenvoudig!

Veel gevraagd over Mijn pagina

Wat zijn de voordelen van ‘Mijn pagina’?

Algemeen

Regel snel, gemakkelijk en veilig zelf je huurderszaken op een moment dat het jou uitkomt:

  • Gegevens van je woning en betalingen bekijken;
  • De huur veilig betalen via IDEAL;
  • Persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen;
  • Direct een afspraak inplannen voor een reparatie.

Hoe activeer ik 'Mijn pagina'?

Algemeen

Hieronder leggen we het stapsgewijs uit:

  • Stap 1
    Ga naar ‘Je pagina activeren’.

  • Stap 2
    Je bent nu op het inlogscherm van jouw persoonlijke pagina.
    Vul jouw e-mailadres en jouw activatiecode in.
    Activatiecode: xxxxxxxxx
    Klik op 'Activeren'.

  • Stap 3
    Je bent nu aangemeld. Via jouw e-mailadres ontvang je een e-mail met als onderwerp ‘Jouw account activeren’. Hierin staat een link om je account definitief te activeren. Druk op de link ‘Activeer mijn account’.

  • Stap 4
    In het volgende scherm vul je jouw postcode en huisnummer in.
    Maak een wachtwoord aan. Het wachtwoord heeft minimaal 8 tekens, waaronder 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer.
    Klik op ‘Activeren’.
    Jouw persoonlijke pagina is geactiveerd! Je ziet daarvan een bevestiging in beeld.
    Vergeet niet je persoonlijke gegevens te controleren.

Kijk voor meer uitleg naar het onderstaande filmpje:

Ik wil graag een activatiecode ontvangen. Hoe vraag ik deze aan?

Algemeen

Ben je huurder bij ’thuis? Dan kun je een activatiecode aanvragen via de groene knop Activatiecode aanvragen voor huurders onder Contact.

Als jouw e-mailadres bij ons bekend is, dan krijg je de activatiecode per e-mail toegestuurd.

Is jouw e-mailadres niet bij ons bekend, dan sturen wij de code per post. Houd er wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat je de brief met activatiecode hebt ontvangen.

Ik ben mijn activatiecode kwijt. Wat moet ik doen?

Algemeen

Je kunt deze eenvoudig aanvragen via de groene knop Activatiecode aanvragen voor huurders onder Contact

Als jouw e-mailadres bij ons bekend is, dan krijg je de activatiecode per e-mail toegestuurd.

Is deze niet bij ons bekend, dan sturen wij de code per post. Houd er wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat je de brief met activatiecode hebt ontvangen.

Ik krijg een foutmelding bij het inloggen of activeren van mijn account. Wat moet ik doen?

Algemeen

Je kunt het volgende proberen:

  • Open Mijn pagina in een 'moderne' browser, zoals Google Chrome, Edge, Safari of Firefox. In Internet Explorer werkt ‘Mijn pagina’ niet goed.
  • Verwijder de Cookies en open de pagina opnieuw. Je kunt het dan nogmaals proberen, meestal is het probleem verholpen.
  • Controleer of er geen spaties vóór of in je gebruikersnaam of wachtwoord staan.
  • Als je inlogt met je postcode en huisnummer, geef dan ook de toevoeging van het huisnummer op.
  • Ook een ander apparaat kan helpen, PC/Laptop/Chromebook/macbook/tablet/mobiel.

Als bovenstaande niet werkt, bel ons dan op (040) 24 99 999.

Ik krijg de volgende foutmelding: "Let op! Helaas, er is een fout opgetreden bij het verwerken van het verzoek". Wat kan ik doen?

Algemeen

Je kunt het volgende proberen:

  • Open Mijn pagina in een 'moderne' browser zoals Google Chrome, Edge, Safari of Firefox. In Internet Explorer werkt ‘Mijn pagina’ niet goed.
  • Verwijder de Cookies en open de pagina opnieuw. Je kunt het dan nog een keer proberen, meestal is het probleem opgelost.
  • Controleer of er geen spaties vóór of in je gebruikersnaam of wachtwoord staan.
  • Als je inlogt met je postcode en huisnummer, geef dan ook de toevoeging van het huisnummer op.

Als bovenstaande niet werkt, bel ons dan op (040) 24 99 999.

Ik krijg de foutmelding 'jouw e-mailadres is niet geldig'. Wat kan ik doen?

Algemeen

Controleer of je geen typefout hebt gemaakt.

Op dit moment kun je niet inloggen met een e-mailadres dat eindigt op @yahoo.co.uk. Dit komt omdat er tweemaal een punt staat in het e-mailadres rechts van het apenstaartje (@). Heb je een ander e-mailadres? Probeer dan met dit e-mailadres in te loggen.

Als bovenstaande niet werkt, bel ons dan op (040) 24 99 999.

Wat is het verschil tussen ‘Mijn Pagina’ en Postex?

Algemeen

Op 'Mijn pagina' kun je persoonlijke gegevens bekijken en persoonlijke zaken regelen.

Via Postex kun je:

  • je post digitaal bekijken en downloaden;
  • aangegeven hoe je jouw post wilt ontvangen. Je ontvangt een verificatie-mail ter bevestiging die je moet accepteren;
  • je e-mailadres doorgeven of aanpassen;
  • direct je huur betalen via iDEAL.

In de toekomst is het ook mogelijk om in 'Mijn pagina' je post in te zien.

Kan ik op 'Mijn pagina' inloggen met mijn inloggegevens van Wooniezie?

Algemeen

Nee dat kan niet. Voor 'Mijn pagina' heb je een andere account nodig dan voor Wooniezie. Dit zijn twee verschillende omgevingen. Je hebt dus andere inloggegevens nodig voor 'Mijn pagina'. 

Ik ben mijn wachtwoord voor ‘Mijn pagina’ kwijt. Wat kan ik doen?

Algemeen

Ga naar Mijn pagina en klik op 'Wachtwoord vergeten'. Je kunt hier jouw e-mailadres invullen en je krijgt een e-mail met verdere instructies.

Ik heb ingelogd op 'Mijn pagina'. Hoe log ik uit?

Algemeen

Wanneer je op het menu van ‘Mijn pagina’ gaat staan, zie je helemaal onderaan ‘Uitloggen’ staan. Daar kun je op klikken en dan ben je uitgelogd.

Ik heb een bewindvoerder, kan ik gebruik maken van ‘Mijn Pagina’?

Algemeen

Nee, je kunt geen gebruik maken van ‘Mijn Pagina’ wanneer je onder bewind staat.

De meeste functies op onze nieuwe website zijn voor jou gewoon toegankelijk. Zo kun je een reparatieverzoek indienen via je postcode en huisnummer. Je kunt ook een contactformulier invullen zonder in te loggen.

Ik huur bij ’thuis via een instelling, kan ik gebruik maken van 'Mijn pagina'?

Algemeen

Nee, je kunt geen gebruik maken van ‘Mijn Pagina’ wanneer je via een instelling bij ons huurt.

De meeste functies op onze nieuwe website zijn voor jou gewoon toegankelijk. Zo kun je een reparatieverzoek indienen via je postcode en huisnummer. Ook kun je een contactformulier invullen zonder in te loggen.

Waarom kan ik de leeshulp niet gebruiken in 'Mijn pagina'?

Algemeen

Onze leeshulp Tolkie is niet te gebruiken in 'Mijn pagina'. De leeshulp is voor dit deel van de website uitgezet, omdat in 'Mijn pagina' jouw persoonlijke informatie staat. Op deze manier voorkomen we dat er via Tolkie informatie per ongeluk op de verkeerde plek terechtkomt.