Hoe sluit ik een serviceabonnement af?
Algemeen
Je kunt direct een serviceabonnement afsluiten door in te loggen op Mijn pagina. Klik vervolgens op de groene knop Serviceabonnement afsluiten. Je sluit het abonnement voor minimaal 1 jaar af.
Als huurder ben je voor een deel zelf verantwoordelijk voor kleine reparaties in huis. Denk hierbij aan het smeren en vastzetten van hang- en sluitwerk en het repareren van klemmende binnendeuren.
Voor een aantal reparaties die je als huurder zelf moet doen, kun je een serviceabonnement bij ons afsluiten. Je kunt dan tegen een vast maandelijks bedrag een beroep doen op ’thuis. Wij voeren die werkzaamheden dan uit zonder bijkomende kosten. In het Onderhouds ABC lees je welke werkzaamheden dit zijn.
Je kunt direct een serviceabonnement afsluiten door in te loggen op Mijn pagina. Klik vervolgens op de groene knop Serviceabonnement afsluiten. Je sluit het abonnement voor minimaal 1 jaar af.
Als ’thuis de overeenkomst vóór de 15e van de maand ontvangt, dan gaat het abonnement (en de premiebetaling) in op de 1e van de volgende maand. Ontvangen wij de overeenkomst na de 15e van de maand, dan gaat het abonnement een maand later in. Je ontvangt altijd een bevestigingsbrief met ingangsdatum van ons.
Je sluit het abonnement voor minimaal 1 jaar af. Daarna is het abonnement maandelijks opzegbaar. Als je de huur opzegt, vervalt het abonnement automatisch.
Als je het abonnement wilt opzeggen, neem dan contact met ons op. Je ontvangt dan van ons een opzeggingsbrief. Deze stuur je ondertekend aan ons terug.
Je betaalt € 5,- per maand voor een serviceabonnement. Het abonnement geldt voor minimaal 1 jaar en is daarna maandelijks opzegbaar. Als je de huur opzegt, stopt het abonnement automatisch. Omdat het abonnement een extra dienst is, heeft betaling van de premie geen invloed op de huurtoeslag.