Inloggegevens Wooniezie

Veel gevraagd over Inloggegevens Wooniezie

Kan ik op Wooniezie inloggen met de inloggegevens van 'Mijn pagina'?

Nee dat kan niet. Voor Wooniezie heeft u een andere account nodig dan voor 'Mijn pagina' . Dit zijn twee verschillende omgevingen. U heeft dus andere inloggegevens nodig voor Wooniezie.

Ik ontvang geen e-mail met wachtwoord nadat ik mijn wachtwoord heb aangevraagd op Wooniezie. Hoe kan dat?

U heeft een e-mailadres gebruikt om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Het kan zijn dat dit een ander e-mailadres is dan bij ons bekend is. Om dit te controleren kunt u ons bellen op (040) 24 99 999.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord van Wooniezie kwijt. Wat kan ik doen?

De gebruikersnaam en het wachtwoord kunt u zelf opvragen via www.wooniezie.nl. Heeft u geen computer of e-mailadres? Bel ons dan op (040) 24 99 999.