Post van ’thuis

Veel gevraagd over Post van ’thuis

Wat is Postex en hoe werkt het?

Algemeen

Postex is een bedrijf dat voor ons de post verstuurt. Post in de brievenbus maar ook via e-mail. Onze post wordt via e-mail verstuurd, dit is beter voor het milieu.  

Ontvangt u de post liever in de brievenbus? Laat het ons dan weten. 

Bij de brieven die wij versturen via Postex, vindt u een voorblad met een unieke (tijdelijke) code. Hiermee kunt u uw post ook digitaal bekijken en aangeven of u uw post toch graag via e-mail wilt ontvangen. Vul de code in op de pagina  www.mijn-thuis.nl/post of scan de QR-code in de brief met de camera van uw telefoon. U kunt dan uw voorkeur voor ontvangst van de post wijzigen. 

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Algemeen

Heeft u een nieuw e-mailadres? Of wilt u onze post liever op een ander e-mailadres ontvangen? Dat kan! Er zijn twee manieren:

  1. Log  in op 'Mijn pagina'. Hier kunt u uw e-mailadres veranderen.
  2. Wilt u alleen uw post op een ander e-mailadres ontvangen? Klik op de link in de e-mail van Postex. Via deze link kunt u uw      e-mailadres wijzigen. Uw wijzigt alleen het e-mailadres waarop u uw post ontvangt.

Ik word doorgestuurd naar een omgeving van Postex voor het doen van de betaling. Is dit veilig?

Algemeen

Betalen via de link is veilig. U komt terecht in de beveiligde omgeving van Postex (dat ziet u aan het slotje in de URL).

Na het betalen van de openstaande huur verwerken wij dit in ons systeem. In “mijn pagina” op uw ’thuis klantportaal verandert na betaling het bedrag. Het kan een werkdag duren voordat u de wijzing in uw klantportaal terug ziet.  

Ik heb een betalingsverzoek ontvangen van jullie, maar niet via Postex. Wat moet ik doen?

Algemeen

Betalingsverzoeken versturen we alleen via Postex en ontvangt u via een beveiligde link in uw e-mail.. Wij sturen nooit  losse e-mails waarin gevraagd wordt om betalingen te doen of om betaalgegevens of inlogcodes te delen.

Deel deze gegevens daarom nooit aan andere organisaties of personen en reageer daarom nooit op dergelijke e-mails, maar meldt dit meteen bij ons. Vertrouwt u het niet? Neem gerust contact met ons op! U kunt ons ook bellen of whatsappen op (040) 24 99 999.

Op onze website www.mijn-thuis.nl/post staat een voorbeeld van hoe het poststuk en de e-mail die u van ons ontvangt eruitziet.

Wat is het verschil tussen ‘Mijn Pagina’ en Postex?

Algemeen

Op 'Mijn pagina' kunt u persoonlijke gegevens bekijken en persoonlijke zaken regelen.

Via Postex kunt u:

  • uw post digitaal bekijken en downloaden;
  • aangegeven hoe u uw post wilt ontvangen. U ontvangt een verificatie-mail ter bevestiging die u moet accepteren;
  • uw e-mailadres doorgeven of aanpassen;
  • direct uw huur betalen via iDEAL.

In de toekomst is het ook mogelijk om in 'Mijn pagina' uw post in te zien.

Kan ik mijn voorkeur voor het ontvangen van post op papier of via e-mail aanpassen?

Algemeen

Ja dat kan. Wij vinden het belangrijk dat u uw post ontvangt, zoals u dat wilt. Via e-mail of op papier. Dit bepaalt u zelf. 

  • Als u post ontvangt van ’thuis, kunt u op de pagina www.mijn-thuis.nl/post de PTX-code invullen. Deze staat op het voorblad van uw brief. U komt dan in de digitale omgeving van uw post en hier kunt u uw voorkeur aanpassen.
  • Bij digitale post klikt u op de knop in uw e-mail. Hierna kunt u uw voorkeur aanpassen.
  • U kunt uw voorkeur aanpassen op uw persoonlijke pagina via de groene knop "voorkeur post wijzigen".
  • U kunt ons ook bellen of appen op (040) 24 99 999.

Hoe gaat Postex om met mijn gegevens?

Algemeen

Postex houdt zich aan strikte privacy- en veiligheidsvoorwaarden en behandelt uw gegevens zorgvuldig. Postex vraagt nooit om inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze ook nooit aan andere organisaties of personen!