Mijn gebouw

Samen met uw medebewoners zorgt u ervoor dat het prettig wonen is in uw gebouw. In de algemene huurvoorwaarden staan de afspraken die gelden voor uw gebouw, zoals het gebruik van algemene ruimten, de schoonmaak van algemene ruimten en afspraken over bijvoorbeeld scootmobiels. Per gebouw kunnen er nog andere regels of afspraken gelden. Deze informatie vindt u in de centrale hal van uw gebouw.

Het kan zijn dat u in een gebouw woont waar zowel huurders als kopers wonen. Er is dan een Vereniging van Eigenaren (VvE).

Veel gevraagd over Mijn gebouw

De galerij, lift of algemene ruimte van ons gebouw wordt niet goed schoon gemaakt. Wat kan ik doen?

Is het schoonmaakbedrijf niet geweest of is er niet volgens afspraak schoon gemaakt? U kunt dit bij de buurtbeheerder melden of via deze website. Ga hiervoor naar de pagina Reparatieverzoek en klik op de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'.

Ik wil een sleutelkluisje (laten) ophangen bij de toegangsdeur van het gebouw. Mag dat?

Ja, maar altijd na overleg met de technisch beheerder. U kunt hem bellen op (040) 24 99 999.

Ruimen jullie sneeuw bij ons gebouw?

Wij ruimen geen sneeuw. Wel geven wij soms zout en sneeuwschuivers aan vrijwilligers die sneeuw willen ruimen.

Wanneer komen ze ons gebouw schoonmaken?

Dat kunt u zien op het rooster voor het schoonmaken. U vindt de schoonmaakschema's in de algemene ruimte. 

De deurmat in ons gebouw is erg vies/kapot, waar meld ik dit?

U kunt dit bij de buurtbeheerder melden of via deze website. Ga hiervoor naar de pagina Reparatieverzoek en klik op de groene knop 'Reparatieverzoek indienen'. U mag ons ook bellen op (040) 24 99 999.