Je hebt een klacht

Ben je het niet eens met de regels en afspraken van ’thuis? Of met een beslissing die door ’thuis is genomen? Heb je een klacht over het gedrag van een medewerker? Laat het ons weten! Want als we weten waarover je ontevreden bent, kunnen we er ook wat aan doen. Klik hiervoor op de groene knop Klacht indienen.

We nemen je klacht in behandeling

We laten je binnen 2 werkdagen weten wie jouw klacht binnen ’thuis oppakt. Op basis van jouw informatie en die van de betrokken medewerker, beslist ’thuis welke oplossing we bieden. Binnen 4 werkdagen ontvang je van ons een reactie met de geboden oplossing. We laten het jou altijd weten als we meer tijd nodig hebben voor de afhandeling van je klacht.

Toch niet tevreden met de geboden oplossing?

Je kunt dan bezwaar maken. Ook dit kun je aan ons doorgeven via de groene knop Klacht indienen. Je geeft dan aan waarom je het niet eens bent met het antwoord van ’thuis. We bespreken jouw melding opnieuw en je krijgt binnen 10 werkdagen een schriftelijke reactie.

Niet eens met de uitkomst?

Dan wordt je bezwaar (je melding dat je niet tevreden bent) een geschil. Dit geschil kun je ter beoordeling voorleggen aan de Onafhankelijke Regionale Geschillencommissie. Meer informatie hierover vind je op de website van de Onafhankelijke Regionale Geschillencommissie.