Ik heb een brief ontvangen dat ik huurachterstand heb, maar ik heb dit betaald. Wat moet ik doen?
Algemeen
Uw brief en de betaling hebben elkaar waarschijnlijk gekruist. U kunt hiervoor met ons bellen op (040) 24 99 999.
Bent u te laat met het betalen van de huur? Dan heeft u een huurachterstand. We kijken graag samen met u naar een oplossing.
Soms is het mogelijk een betalingsregeling af te spreken. Wacht niet af en bel met onze afdeling Huurincasso via (040) 24 99 999.
Uw brief en de betaling hebben elkaar waarschijnlijk gekruist. U kunt hiervoor met ons bellen op (040) 24 99 999.
Bel ons op (040) 24 99 999. Dan bespreken we met u de mogelijkheden.
Heeft u moeite om rond te komen?
Neem contact op met uw gemeente. Uw gemeente heeft allerlei regelingen voor mensen met een laag inkomen:
Of ga naar geldfit.nl voor tips en advies om meer grip te krijgen op uw geld.
Nee, u kunt dan geen automatische incasso starten. U moet eerst bij ’thuis of bij de deurwaarder uw huurachterstand betalen.
Ja, voor het aanvragen van een betalingsregeling moet u telefonisch contact opnemen met onze afdeling Huurincasso via (040) 24 99 999. Een betalingsregeling aanvragen via het klantportaal kan pas als de huur niet betaald is op de afgesproken datum.
Nee, voor het aanvragen van een betalingsregeling moet u telefonisch contact opnemen met de deurwaarder of onze afdeling Huurincasso via (040) 24 99 999. De contactgegevens van de deurwaarder staan in de brief die u heeft ontvangen.
U kunt hulp krijgen als u financiële problemen heeft. Wacht niet met het vragen om hulp. Neem hiervoor contact op met uw gemeente.
’thuis en Geldfit werken samen om u te helpen met geldzaken. Met elkaar zorgen we dat u grip op uw geld krijgt en houdt.
Doe de Test en ontdek binnen 2 minuten wat u kunt doen. U ontvangt tips en ziet waar u terecht kunt voor hulp.
Krijgt u liever persoonlijk advies? Bel dan gratig 0800-8115. Of start een chat via Geldit.nl
Heeft u ook zorgen over uw energierekening?
Kijk op Geldfit energie en lees meer over besparen, energietoeslag of ondersteuning. Ontdek wat u kunt doen in uw situatie.
Op deze pagina vindt u ook meer informatie over het tijdelijke Noodfonds en of u in aanmerking komt voor energietoeslag.
Komt u moeilijk rond? Of heeft u moeite om de rekeningen te betalen? U bent niet de enige! ’thuis en Geldfit werken samen om u te helpen met geldzaken. Met elkaar zorgen we dat u grip op uw geld krijgt en houdt.
Doe de Test en ontdek binnen 2 minuten wat u kunt doen. U ontvangt tips en ziet waar u terecht kunt voor hulp. Krijgt u liever persoonlijk advies? Bel dan gratis 0800-8115. Of start een chat via Geldfit.nl
Heeft u ook zorgen over uw energierekening?
Kijk op Geldfit energie en lees meer over besparen, energietoeslag of ondersteuning. Ontdek wat u kunt doen in uw situatie. Op deze pagina vindt u ook meer informatie over het tijdelijke Noodfonds en of u in aanmerking komt voor energietoeslag.