Uw mening telt
Wat vindt u belangrijk? Wat verwacht u van ons? Bent u tevreden? Alleen als we daar een goed beeld van hebben, kunnen we onze dienstverlening en producten verbeteren. Daarom onderzoeken we regelmatig of u tevreden bent en waar het beter kan. Dit doen we op verschillende manieren. Via ons huurderspanel maar ook via onderzoeken van KWH.
Wilt u meedenken met ’thuis? Dat kan door deel te nemen aan het huurderspanel
Het huurderspanel bestaat uit huurders die het leuk vinden om af en toe hun mening te geven. Dit over onderwerpen die voor u van belang zijn, en waar ’thuis zich mee bezig houdt. Zo zijn we benieuwd naar hoe u het binnenklimaat ervaart. En of u graag aangesproken wilt worden met ‘u’ of ‘jij’. Hierover ontvangen onze panelleden binnenkort een vragenlijst. Wilt u ook meedenken? Meld u dan aan voor ons huurderspanel.
KWH onderzoekt hoe huurders onze dienstverlening ervaren
Denk hierbij aan:
- Handelen wij reparaties goed af?
- Komen wij onze afspraken na?
- Lossen wij uw klachten naar tevredenheid op?
Hiervoor nemen ze elke maand contact op met een aantal huurders. Het kan dus zijn dat KWH contact met u opneemt. Wij vinden het fijn als u even de tijd neemt om te laten weten hoe u onze dienstverlening ervaart. Zodat wij onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.